Değerli müşterilerimiz,
Mapa Petrol A.Ş. olarak sizlere çok daha iyi hizmetleri çok daha iyi standartlarda sunmak için bu müşteri memnuniyet anketini hazırlamış bulunuyoruz. Sürekli sizlere daha iyisini sunmak için çalışan ekibimiz, verdiğiniz cevaplarla aydınlanarak daha verimli ve hedefe yönelik hareket edecektir. Vereceğiniz her bir cevap bizim için önemlidir. Gösterdiğiniz hassasiyet için şimdiden teşekkür eder, her bir soruyu dikkat ve özenle okuyup cevaplandırmanızı rica ederiz.
Saygılarımızla.

Mapa Petrol A.Ş.
Adınız & Soyadınız (Gerekli) Size Ulaşabileceğimiz Telefon
E-Posta Adresiniz (Gerekli) Şirketinizin Adı
1 - ) Satış temsilcisi personelimiz ile iletişiminiz, size yaklaşım ve tutumlarından memnun musunuz?




2 - ) Satış temsilcisi personelimize kolaylıkla ulaşabiliyor musunuz?




3 - ) Satış temsilcisi personelimizin problem çözme becerisinden memnun musunuz?




4 - ) Herhangi bir sorun olması durumunda satış temsilcisi personelimiz sizi tatmin edecek hızda müdahale ediyor mu?




5 - ) Probleminizin giderilme süresi aşağıdakilerden hangisidir?





6 - ) Satış temsilcimizin bilgisi, size doğru çözümü sunmak için yeterli mi?




7 - ) Talepleriniz zamanında karşılanıyor mu?




8 - ) Satış temsilcimizin satış sonrası ilgi ve alakasından memnun musunuz?




9 - ) Satış temsilcimiz tarafından ziyaret edilme sıklığınızdan memnun musunuz?




10 - ) Web sitemiz ihtiyaç duyduğunuz bilgilere ulaşmanız için yeterli mi?




11 - ) Kampanya, yeni servis, haberler ve diğer yenilikler hakkındaki bilgilendirmelerimiz sizin için yeterli mi?




12 - ) Yenilikler hakkındaki hangi iletişim kanal(lar)ı vasıtası ile bilgilendirilmek istersiniz?





13 - ) Mapa Petrol A.Ş. ile çalışmayı tanıdıklarınıza tavsiye eder misiniz?




14 - ) Hizmet kalitemizi genel olarak nasıl değerlendiriyorsunuz?




15 - ) Size sunduğumuz hizmet/ürün çeşitliliğinden memnun musunuz?




16 - ) Size hangi ilave hizmet/ürünlerin sunmamızı isterdiniz?
17 - ) Mapa Petrol A.Ş. ile iletişime geçmekte zorluk yaşadınız mı? Örnek verebilir misiniz?
18 - ) Sorunla karşılaştığınızda firmamızın size olan yaklaşımı nasıldı?




19 - ) Size sunduğumuz hizmet kalitesini daha iyi yapabilmek adına bize önerileriniz nelerdir?